Breaking News
recent

Under Twenty


Wraz z dzisiejszym postem chciałabym wprowadzić Was w świat Under Twenty - firmy, której ambasadorką zostałam kilka miesięcy temu. Zapewne nie raz mieliście do czynienia z tymi popularnymi kosmetykami. Ja wypróbowałam już chyba wszystkie możliwe :) Moją szczególną uwagę zwrócił fluid w kolorze naturalnym, którego posiadaczką byłam już jakiś czas temu. Zadowolona jestem również z korektora 2w1, który świetnie spisuje się każdego poranka. Wieczorów nie wyobrażam sobie bez płynu micelarnego, który idealnie nadaje się do demakijażu, a ponadto działa antybakteryjnie. To zdecydowanie moje ulubione produkty, które zawsze mam pod ręką. Każdy ma swoje dokładne działanie i jest potrzebny do naszej cery w przeróżnych okresach. 









 Jakich kosmetyków używacie na co dzień? Macie swoje ulubione produkty z UT?



http://www.u20.pl/pl/redakcja/84






lisa bela

lisa bela

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.