Breaking News
recent

DIY: SHORTS & T-SHIRT

Kiedy SINSAY zaprosiło mnie do wakacyjnej współpracy nie mogłam odmówić! Moim zadaniem było przerobienie szortów oraz t-shirtu według własnego uznania, a następnie zaprezentowanie ich na warsztatach, o których więcej dowiecie się w kolejnym poście ;). Moje projekty miały zainspirować plażowiczki do nadawania starym ubraniom "drugiego życia". Myślę, że się udało, a co przygotowałam oraz jak możecie zobaczyć poniżej :). 


Od Sinsay otrzymałam szorty z ciemnego jeansu oraz białą bluzkę z czarnym zamkiem. Wymyślenie pomysłu na przerobienie ubrań nie należało do najprostszych ;). Zaczęłam od spodenek, z których wpierw usunęłam naszywki, a następnie zalałam wybielaczem do ubrań ACE. Po około godzinie uzyskałam wymarzony kolor i zabrałam się za dalsze przekształcanie. W liniach przednich kieszonek własnoręcznie przyszyłam czarne frędzle, które udało mi się kupić w pasmanterii. Za pomocą nożyczek na tylnej kieszonce wycięłam 2 paseczki i pęsetą powyciągałam nitki, aby je postrzępić.








W efekcie końcowym szorty prezentują się tak: 


Zabierając się za przerabianie koszulki również postawiłam na styl boho! Na początku ołówkiem na rękawkach narysowałam linię, tak aby je odciąć, a bluzka pozostała na ramiączkach. 
Kolejnym krokiem było narysowanie markerem zaokrąglonej linii mniej więcej na środku t-shirtu. Nożyczkami wzdłuż jej wycięłam kawałek materiału, a zamiast niego przyszyłam czarne frędzle. 






Ostatecznie bluzka zyskała idealny wygląd na lato!! :) 



Co sądzicie o moich projektach DIY? :) Jak przerobilibyście taki zestaw ubrań? Czekam na Wasze pomysły! 


lisa bela

lisa bela

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.