Breaking News
recent

street art





Wrocław za każdym razem zaskakuje mnie nowymi i inspirującymi miejscami. Nigdy nie spodziewałabym się, że idąc ulicą nie daleko rynku może kryć się prawdziwy raj sztuki ulicznej. Zobaczyłam jedno graffiti, postanowiłam się cofnąć i na tym się nie skończyło. Te osiedle to miejsce pełne pasji. Kiedy z ciocią robiłyśmy zdjęcia z okien mieszkańców słychać było muzykę, z dachów zwisały metalowe dekoracje, a wokół pełno młodych artystów. Byłyśmy w niemałym szoku.. Prawdziwe dzieło sztuki w zasięgu naszych rąk. Do tej pory jestem zachwycona klimatem zdjęć z dzisiejszego postu, a do Kołobrzegu wróciłam pełna pozytywnej energii i co najważniejsze inspiracji.:)

Every time Wrocław surprises me with new and inspiring places. I never would have expected that when I went into a street near the market never expecting to find a "paradise" street. I saw a graffiti, I decided to go back and that was not all. These houses are passionate. When my aunt and I took photos, we've heard music coming our of neighboring windows, from the rooftops a metal decoration was hanging, and a lot of artist were scattered around. We were in shock. A true work of art was in our hands. I still have delightful photos of today's adventure and I am back to home full of energy and inspiration. :)   





























photographer - Anna Kowalska


coat and blouse - New Yorker | pants - Reserved | boots - H&M | t-shirt - Stradivarius | bag - misswish.pl 



lisa bela

lisa bela

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.