Breaking News
recent

best of 2013!


Rok 2013 dobiegł końca! To czas przemyśleń i wspominania minionych chwil. Podsumowania wcale nie są proste. Mój rok mimo upadków, był pełen wielu wzlotów. Spełniłam część moich marzeń.. Podpisałam kontrakt z agencją modelek, podróżowałam. Odwiedziłam Londyn i Barcelonę, ale też jak zwykle kilka razy mój ukochany Wrocław ;). Spędziłam naprawdę bardzo wiele szczęśliwych chwil. Poznałam nowych ludzi, gdzie każdy wprowadził coś nowego w moim życiu. To był zdecydowanie mój rok :)
Oby kolejny był jeszcze lepszy! Zostawiam Was ze zdjęciami, które w pigułce opisują 2013 :) 

It is the end of 2013! It's time for thinking about and remembering past moments. Summaries are not easy. My thoughst center on how many upsides the past year had for me. Some of my dreams came true. I saw London and Barcelona, but also as always my lovely Wrocław. I experienced really so many happy moments. I met new people, who each introduced something new in my life. This was definitely my year! I'll leave us with some photos. Enjoy! :) 














































Macie jakieś noworoczne postanowienia? :)



lisa bela

lisa bela

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.