Breaking News
recent

VOX MODELS MANAGEMENT

 

Kochani! Muszę się Wam dzisiaj troszkę pochwalić ;) W ostatnim czasie miałam naprawdę dużo szczęścia i to całkiem przypadkowo. Zostałam modelką agencji VOX MODELS MANAGEMENT! Jeśli pamiętacie mój post z zeszłego tygodnia z Bydgoszczy to głównie pojechałam tam na pierwsze testy agencyjne, które już dziś możecie zobaczyć. To moje pierwsze zdjęcia dla VOX'u i jestem z nich bardzo zadowolona :). Mam nadzieję, że Wam również się spodobają. Poniżej mały spis ubrań, co jest skąd :) Miłego oglądania! :*  

I am a quite proud of you today;) Last time, I had a lot of luck and it was pretty random. I model for an VOX agency. If you recall my post from last week, I went to an agency in Bydgoszcz for the first test. This is my first photo for VOX and I'm very happy :). I hope you also enjoy them.





 
 








 
 
ramoneska - H&M, sweterek w paski - Stradivarius, sukienka w trójkąty - New Yorker, skórzane szorty - Zara, biały, grubszy sweterek - Cubus, czarne szorty - H&M, botki - deezee.pl, czarno-biała sukienka - SH, biała bluzeczka - Orsay, bransoletki - Stradivarius
 
lisa bela

lisa bela

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.