Breaking News
recent

Pożegnanie






Każdy etap życia ma swój określony czas. Do pewnych decyzji musimy dojrzeć, aby pójść do przodu. Ja zamykam dziś jeden z najważniejszych etapów w moim życiu, żegnam się CookLifeFashion. Zaczynam własną, nową drogę.

Cook Life Fashion na zawsze zostanie w moim sercu, jest to historia, którą zawsze będę wspominać z uśmiechem na twarzy. Pożegnania są trudne, smutne, ale potrzebne.

Zaczynam blogować na własnej stronie.

Mój blog będzie związany tylko i wyłącznie z modą, ponieważ przez półtorej roku zrozumiałam, że to właśnie moda jest moją największą pasja, i to z nią wiążę swoją przyszłość.

Dziękuję Wam wszystkim, moim czytelnikom, że byliście ze mną przez cały ten czas , bardzo dziękuję  za wszystkie miłe komentarze oraz krytykę, która też jest potrzebna. To właśnie Wy jesteście moją motywacja do dalszego rozwoju i pracy.

Mam nadzieję, że zrozumiecie moją decyzję i nie stracicie do mnie sympatii. Serdecznie zapraszam na mojego bloga  http://martynabardecka.blogspot.com/ .




lisa bela

lisa bela

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.