Breaking News
recent

holiday in Kołobrzeg

 
Witajcie kochani na nowej odświeżonej wersji bloga Cook Life Fashion! Zmieniłam szablon, kolory oraz logo. Mam nadzieję, że podobają się Wam nowości :).  Chciałabym aby blog zrobił kilka kroków do przodu. Pierwszy z nich już wykonany :). W dzisiejszym poście mam dla Was kilka zdjęć z mojej ostatniej sesji nad morzem w Kołobrzegu. Słońce strasznie mocno świeciło stąd okulary na zdjęciach :) Bardzo podoba mi się klimat tej sesji. Plaża i morze.. chyba nie ma lepszego tła. Wakacje w moim mieście mijają naprawdę rewelacyjne i zdecydowanie mogłyby trwać dłużej! Zwłaszcza przy pięknej pogodzie i upale na dworze, dni mijają jeszcze ciekawiej.
 
Welcome, my dear, to the new refreshed version of my blog, Cook Life Fashion! I changed the template, colors and logo. I hope you like the changes :). I would like take the blog a few steps forward. The first one has already been made. In today's post I have a few photos for you from the last session by the sea in Kołobrzeg. The sun was shining terribly, hence the sunglasses on the photos. :) I like this climate season very much. Sea and beach... I think there is no better background :).
 
 
 



















 
photographer: Mariusz Wójtowicz
 
 
blue dress / niebieska sukienka - Tally Weijl
black skirt / czarna spódnica - Allegro.pl
jeans shorts / jeansowe szorty  - Sinsay
jeans shirt / jeansowa koszula - H&M
black shorts / czarne szorty - H&M
sunnies / okulary - Allegro.pl
bracelets / bransoletki - Stradivarius
 
 
lisa bela

lisa bela

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.