Breaking News
recent

tropical dress



Kalendarzowe lato już do nas zawitało i przyprowadziło ze sobą przepiękną pogodę. Czuję wakacje.. w końcu to ostatni tydzień szkoły. Jutro bal, w piątek zakończenie roku i pożegnanie z klasą, a później szykuje się tydzień stresu związany z przyjęciem do szkoły średniej. Wracając do mojego dzisiejszego postu mam dla Was zwykłą i codzienną stylizację z moją jak to ja ją nazywam 'tropikalną' sukienką :). Uwielbiam jej kolory i wzory.. jest taka letnia i wprowadza do mojej szafy dużo pozytywniej energii!

Calendar Summer is already here and has led beautiful weather. I feel the holiday.. this is the last week of school. Tomorrow's bal, on the last friday at the end of the year, a farewell to the class and then getting ready for a week of stress associated with admissions to high school. Going back to my today's post. I have for you a simple and yet everyday styling with "tropical dress". I love the colours and the patterns. It introduced a lot of positive energy into my closet. 















photographer - Martyna Kowaluk

dress - House, bag - Sinsay

Wiktoria




lisa bela

lisa bela

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.