Breaking News
recent

party night! junior high school prom



Wakacje rozpoczęte! Jak mijają Wam pierwsze dni wolnego? Pogoda nie dopisuje, ale miejmy nadzieję, że wkrótce się rozpogodzi :). W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was moją stylizację z balu gimnazjalnego, który odbył się w ubiegły wtorek. Do klasycznej, czarnej i ponadczasowej sukienki dobrałam miętowo-różowe dodatki. Wszystko kupiłam na wyprzedażach za niewielkie pieniądze, a efekt końcowy w pełni mnie zadowolił. Na balu było naprawdę świetnie, miło spędziłam czas, a ta stylizacja była takim dopięciem wszystkiego i z pewnością miło będę ją wspominać jak i całą imprezę :).  

Summer break begins. How did you spend the first free day? The weather is ugly, but hopefully it will be nice :). In today's post I'll take about the outfit i wore to my junior high school prom, which took place on the last Tuesday. I wore a classic timeless black dress with mint-pink accessories. Everthing I bought was on sale, and the end result fully satisfied me. Junior high school prom was really great, I had a nice time.












dress / sukienka - Bershka (SALE 29,90zł)
shoes / buty - New Yorker (SALE 39,90zł ze 129,90zł)
bag / torebka - Stradivarius (SALE 39,90zł z 79,90zł)
necklace / naszyjnik - House (SALE 9,90zł) 

Wiktoria
lisa bela

lisa bela

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.