Breaking News
recent

leopard is here!




Zwierzęcy motyw na lato? Jestem zdecydowanie na tak! Choć wąż króluje na wybiegach, ja pozostałam sercem z lampartem :). W dzisiejszym wydaniu znalazł się on na szaliku i bransoletkach. Tyle dodatków zdecydowanie mi wystarcza, a do tego casualowe połączenie jeansowych szortów, białej koszuli i mega wygodnych trampek. Mam dla Was sporo zdjęć, więc miłego oglądania Wam życzę! ;)

Animal combination for the summer? Definitely YES! Although the snake reigns at the fashion show, my hart remains with the leopard :) In today's outfit, leopard print is used on scrafs and bracelets. So much additives are definitely good enough for me and for this casual combination: short jeans, white shirt and very comfortable sneakers. I have a lot of pictures for you to see, so enjoy viewing them! ;) 
























sneakers / trampki - allegro.pl
shorts / szorty - SINSAY
shirt / koszula - Bershka
top - Stradivarius
bracelets / bransoletki & scarf / szalik - H&M

Pozostając w plażowym klimacie, co sądzicie o krótkich topach odsłaniających brzuch na lato? 




photographer: Martyna K. 
Wiktoria

lisa bela

lisa bela

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.